اولین همایش بچه هاى بيش فعال و كم تمركز

اولین همایش بچه هاى بيش فعال و كم تمركز

اولین همایش بچه هاى بيش فعال و كم تمركز

هر کسی می تواند گهگاهی در طول عمر خود، مشکل یکجا نشستن، متمرکز نبودن و یا کنترل نداشتن بر رفتارهای تکانشی را تجربه کرده باشد. با این وجود، برای برخی از افراد، این مشکلات بسیار پایدار و فراگیر هستند بطوری که در همه جنبه های زندگی آنها مانند تحصیل، روابط اجتماعی، خانواده و شغل مشکلات جدی ایجاد می کند. اختلال نقص توجه، بیش فعالی،‌ تکانشگری (ADHD) یک بیماری رایج رفتاری است که بر زندگی ۱۱% کودکان در سنین مدرسه تاثیر گذاشته است و متاسفانه علائم در بیش از سه چهارم موارد در دوران بزرگسالی نیز ادامه می یابد. پس نمی توانیم خیلی ساده از کنار آن به عنوان یک بدرفتاری بگذریم.

انجمن کودکان و بزرگسالان بیش فعال و کم تمرکز (ADHDAAC) با الهام گرفتن از پدران و مادران کودکان و بزرگسالان مبتلا و اشتیاق برای موفقیت مبتلایان به ADHD،‌ با تاسیس یک موسسه مردم نهاد، غیرانتفاعی،‌ غیرسیاسی و داوطلبانه قدم در مسیر بهبود سطح زندگی کودکان و بزرگسالان بیش فعال و کم تمرکز نهاده است. انجمن دارای یک هیات مدیره متشکل از فوق تخصصان و متخصصین روانپزشکی و روانشناسان بالینی است که تمام تلاش خود را در راستای ارایه خدمات به مبتلایان ADHD خواهند نمود. تلاش بر این است که داوطلبان از سراسر کشور در موفقیت انجمن سهیم باشند که این خدمات بخش جدایی ناپذیر از بالا بردن سطح آگاهی عموم از انجمن کودکان و بزرگسالان بیش فعال و کم تمرکز (ADHDAAC) و همچنین تشویق والدین،‌ مربیان و افراد متخصص جهت همیاری با رسالت انجمن است.

از این رو از سوی دکتر جواد علاقبندراد رییس هیات مدیره انجمن  و سایر اعضای هیات مدیره انجمن، از شما دعوت می شود تا در سمینار یکروزه خانواده های مبتلا به ADHD با عنوان بچه های بیش فعال و کم تمرکز:‌ چه می دانیم و چه باید کرد! در فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سید جمال الدین اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان ۲۱،‌ جنب بیمارستان فاطمه الزهرا،‌ بوستان شفق،‌ فرهنگسرای شفق از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰ حضور داشته باشید.

این همایش کاملا رایگان است با اینحال لطفا و حتما با اطلاع دادن به کلینیک فوق تخصصی راد با شماره تماس های ۲۲۲۷۲۹۴۳ یا ۲۲۹۲۳۵۷۲ و ۰۹۳۹۶۱۴۵۷۵۰  ما را از حضور خود مطلع نمایید.

متاسفانه فضایی برای کودکان شما در نظر گرفته نشده است به همین دلیل برای بیقرار نشدن فرزندتان آنها را با خود نیاورید.

برنامه همایش

زمان سخنران موضوع
۹:۳۰ الی ۱۱ دکتر جواد علاقبندراد

دکتر الهام شیرازی

دکتر رزیتا داوری آشتیانی

دکتر آرتونیان

معرفی انجمن کودکان و بزرگسالان بیش فعال و کم تمرکز (ADHDAAC)

پیش درآمدی بر فعالیت انجمن ADHD

۱۱ الی ۱۱:۲۰ دکترسیدمحمدرضا وزیری اصول و ضوابط انجمن های مردم نهاد
۱۱:۲۰  الی 12 استراحت و پذیرایی
۱۲ الی ۱۲:۳۰ گفتمان نیازسنجی
آشنایی افراد هر کارگروه با یکدیگر و مشخص شدن اهداف تشکیل آن