سلام. کلینیک راد در نظر دارد برای ارتقاء دانش سلامت روان مسابقات دوره‌ای ((بیشتر بدانیم)) را برگزار کند.  برای شرکت در این مسابقه باید عضو کانال تلگرامی کلینیک راد باشید. نتایج فقط در این کانال اعلام خواهند شد:

کانال تلگرامی کلینیک راد

دانستنی‌های تشنج و صرع

  • به ششمین مسابقه از مجموعه مسابقات بیشتر بدانیم کلینیک راد خوش آمدید.

    موضوع این مسابقه ((دانستنی‌های تشنج و صرع)) است.

    به سؤالات زیر به دقت پاسخ دهید. در انتها روی گزینه من ربات نیستم کلیک کنید. اگر تیک سبز ظاهر شد آنگاه روی دکمه ارسال کلیک کنید. اگر ضربدر قرمز ظاهر شد مجدد روی گزینه من ربات نیستم کلیک کنید. تا تیک سبز مشخص شود. اگر موفق نشدید ساعتی دیگر مجدد امتحان کنید.

    به یاد داشته باشید نتایج قرعه‌کشی در کانال تلگرامی کلینیک راد منتشر خواهد شد. پس همین الان در کانال عضو شوید.


    مهلت مسابقه: ۲۵ بهمن‌ماه.


    جوایز:

    پس از پایان مهلت مسابقه دو مرحله قرعه‌کشی انجام خواهد شد. ابتدا از بین کلیه شرکت‌کنندگان به قید قرعه یک نفر انتخاب خواهد شد. وی می‌تواند از لیست هدایا جایزه مورد علاقه خود را انتخاب کند. در مرحله بعد بین نفرات اول مجدداً قرعه‌کشی انجام خواهد شد و برنده این قرعه‌کشی نیز می‌تواند یکی از جوایز فهرست هدایای ما را انتخاب کند. به‌این‌ترتیب همه شرکت‌کنندگان یک شانس و نفرات برتر دو شانس برای برنده شدن خواهند داشت.


    جدول جوایز

    1. دو تا چهار عدد بلیط سینما.
    2. یک یا چند جلد کتاب تا سقف ۵۰۰۰۰ تومان به انتخاب برنده.
    3. جایزه خود را به مؤسسه رعد هدیه می‌کنم .کسانی که این مورد را انتخاب کنند در قرعه‌کشی بزرگ یک سکه تمام بهار آزادی شانس بیشتری خواهند داشت.
    4. جایزه خود را به صورت نقدی دریافت می‌کنم.

    جایزه ویژه قرعه‌کشی سه ماهه!

    هر سه ماه یکبار بین کسانی که در تمام مسابقات یک دوره سه ماهه شرکت کرده اند به قید قرعه به یک نفر یک سکه تمام بهار آزادی تقدیم خواهد شد. کسانی که هدیه خود را به مؤسسه رعد تقدیم می‌کنند و کسانی که نمرات بالاتری در مجموع این آزمون‌ها کسب کرده‌اند شانس بیشتری خواهند داشت.

  • کلیپ راهنما!

    برای اینکه بتوانید به سوالات به درستی پاسخ دهید می‌توانید کلیپ آموزشی ما را در آپارات تماشا کنید. پاسخ همه سوالات در کلیپ فوق وجود دارد. برای دیدن کلیپ اینجا کلیلک کنید.
  • در صورت برنده شدن از این شماره با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • لطفا ابتدا استان و سپس شهر محل زندگی خود را مشخص کتید.
  • برای اینکه بتوانید پاسخ‌های خود را ارسال نمایید باید روی چک‌باکس زیر کلیک کنید. پس از ظاهر شدن تیک سبزرنگ دکمه ارسال را کلیک کنید.